זוזו סגווי | חורף בירושלים

חורף חם ורומנטי בירושלים

סיורים בירושלים, סגווי בירושלים

חורף בירושלים: אלו המקומות שבהם תוכלו לבלות ימי גשם מושלמים

לנסוע במעלית לתקופה אחרת
עם הקול המעולה של חיים טופול האגדי ברקע והפקה קולנועית די מרשימה, מעלית הזמן היא הדרך הכי מהירה ופשוטה לצלול בכמה שעות לתוך ההיסטוריה הכל כך ארוכה של הבירה שלנו. אם אתם מתכננים יום כיף בירושלים וכבר ביקרתם בכל האטרקציות המוכרות, לכו על האינטראקטיביות.

מעלית הזמן היא בעצם מיצג אינטראקטיבי שבמהלכו נסקרות 3000 שנות עיר ירושלמיות. דרך המיצג מכירים את ההיסטוריה, שומעים על האנשים שהפכו את ירושלים למה שהיא, רואים הדמיות של איך זה היה פעם ובאופן כללי נכנסים למוד נוסטלגי – תנ"כי משהו.

הספרייה של כווולנו
כן אנחנו יודעים, על הסגווי אנחנו פחות נראים כמו אנשי ספר, אבל בתוך תוכנו מסתתרת תולעת ספרים שאוהבת היסטוריה, טיולים ומקומות חדשים. הספרייה הלאומית בגבעת רם היא מקום מופלא שבו אפשר ללכת לאיבוד בין כרכי הספרים העתיקים, להשתתף באירועי תרבות, לצפות בתערוכות ופשוט לחפור בין המון מוצגים וספרים שכולם היסטוריה ירושלמית וישראלית.

אם אתם אנשי תרבות ומתכננים יום כיף בירושלים בבוקר של גשם, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק אילו אירועים מציעה הספרייה באותו יום.

לא רק היסטוריה יש בירושלים
גם מדע. והרבה. מוזיאון המדע הוא מהמקומות האלו שאפשר להישאב לתוכם ולבלות בהם שעות ארוכות, לגלות אוצרות חדשים של ידע, לבלות עם כל המשפחה – בכל גיל ולהכיר כמה עובדות חדשות שילכו אתכם הלאה.

אם אתם מגיעים לירושלים ביום גשום, עם הילדים, זה בול המקום לעצור בו ולהנות מכמה שעות של מחקר, שלא מרגיש כמו שיעור מדע בבית ספר. ניסויים מדליקים, מיצגים מתוחכמים, תצוגה אינטראקטיבית והרבה מוצגים היסטוריים שמוכיחים שחוץ מהיסטוריה, דתות ויהורם גאון, יש בירושלים גם המון מה לחפש אם אתם חובבי מדע.

הרובע הכי צנוע בעיר – והכי יפה
הרובע ההרודיאני נחשף רק לאחר מלחמת ששת הימים והוא מציג חיים ירושלמים מפעם, בצורה הכי אותנטית שיש. מוזיאון וואהל שנמצא במרכז הרובע הוא מקום מקורה שבו אפשר לחקור את החיים בירושלים של פעם, באיזור הזה וללמוד על מה שקרה במהלך תקופת בית שני.

המוזיאון הוא מקום מעולה לבלות בו כמה שעות גשם ולטייל בין עתיקות, שחזורים של בניינים ומבני ציבור וללמוד עוד קצת על העיר הזו שגם כשנדמה שאנחנו יודעים עליה הכל, מגלה לנו עוד ועוד פרקים בהיסטוריה שלה.

אם כל המקומות האלו כבר נמצאים ברשימה שלכם ואתם רוצים לשלב עוד פעילות, אבל מפחדים מהגשם, אל תשכחו את הפעילויות החורפיות שלנו: סיור טעימות קולינרי בשוק מחנה יהודה המקורה, סדנאות הבישול עם שפים בבתים, סדנת יין בטחנת הרוח ועוד.

יום כיף בירושלים בחורף הוא ההזדמנות שלכם לטייל בשקט ושלווה בלי העומסים של הקיץ, אין קסומה מהעיר הזו דווקא כשהגשם יורד וריח אורנים מתפשט בנחיריים ונזכרים בציטוט המיתולוגי: ״אוויר הרים צלול כייו״.

סיורים מומלצים
ריכזנו עבורכם את כל הסיורים הכי שווים ומומלצים שלנו. תהנו!
מעוניינים ביום גיבוש? יום כיף משפחתי? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!
תנו לנו לעשות לכם חיים קלים! בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה שווה.
מאשר/ת קבלת דוא"ל
תודה על פנייתכם! נחזור אליכם בהקדם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
 
תודה שפניתם לזוזו תיירות!




מעוניינים בפעילות? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
ניתן להשאיר הודעה במוקד הטלפוני 02-5661441 או במייל [email protected]