אטרקציות מגניבות בתל אביב

אטרקציות מגניבות בתל אביב יולי 2019

סיורים בירושלים, סגווי בירושלים

אטרקציות בתל אביב

אטרקציות מגניבות בתל אביב

תל אביב היא עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות, אין בכך ספק. כמעט לא משנה מהם תחומי העניין שלכם או איך אתם אוהבים לבלות את זמנכם הפנוי – סביר להניח שבבירת המרכז תמצאו את שאהבה נפשכם. הנה כמה סוגי אטרקציות נהדרות לבילוי בעיר הלבנה.

מוזיאונים, תערוכות והופעות

תל אביב ידועה בתור מעוז תרבות משמעותי. מדי חודש מתקיימים בעיר תערוכות, גלריות של אמנים מקומיים או מחו"ל ואתם מוזמנים להצטרף לחגיגה ולספוג מעט (או הרבה) קולטורה. בין השאר, תוכלו להגיע לתערוכות צילום, ציירים מפורסמים, תערוכות של מיצגים מקסימים ועוד. לרוב יערכו התערוכות במוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון יפו העתיקה או מוזיאון בית התפוצות, אך בהחלט ניתן למצוא אותן גם במקומות מחתרתיים יותר, מה שמוסיף לאווירה ה"מקומית". בנוסף, נותנת העיר מקום של כבוד גם לאמנים מוכרים יותר ופחות – זמרים, מוזיקאים, שחקנים, אמני רחוב או סטנדאפיסטים – לא משנה איזה מופע תרבותי אתם מחפשים, סביר להניח שתוכלו למצוא אותו ברחבי הברים והמעדונים הפזורים ברחבי העיר. בנוסף, בתל אביב מתקיימות מגוון רחב של הצגות תיאטרון מדי ערב, אותן תוכלו למצוא בקאמרי, בבימה ובבית האופרה, כמו גם במקומות מחתרתיות המעלות הפקות שלא נמצאות במרכז המיינסטרים, כמו בתיאטרון הסימטה, מועדון תמונע ועוד.

סיורי סגווי

בעברית הוא עונה לשם "רכינוע", אבל סביר להניח שאם תתעניינו באטרקציה החמה בתל אביב, היא תהיה מוכרת יותר בשם הנפוץ – סגווי. ללא ספק רכיבה על סגווי ברחבי העיר השמשית היא דרך נהדרת להכיר את המקומות המרכזיים יותר שלה, כמו גם אתרים מיוחדים ומוכרים פחות. הסגווי הוא כלי תחבורה בעל שני גלגלים, המופעל באמצעות מנוע חשמלי. ברכינה קדימה, הסגווי נוסע קדימה וברכינה אחורה – הוא יסע לאחור. כמה פשוט – ככה כיף! תוכלו לבחור בכמה וכמה סיורים מופלאים ומסלולים לבחירתכם – סיור בטיילת תל אביב על קו החוף, דרך מבני הבאוהאוס המיוחדים, כל הדרך עד ליפו העתיקה, בה תוכלו לרחף להנאתכם ולגלות את הנמל העתיק והמתחדש, כיכר אתרים ונקודות מעניינות נוספות. מאידך, תוכלו לבחור גם במסלול צפוני יותר ולהתמקד בנמל תל אביב ובפארק הירקון, בו תיהנו מסיפורים מרתקים על נמל תל אביב ותפקידו בהקמת המדינה, דרך הריאה הירוקה של העיר – פארק הירקון, רחובות מקסימים וסמטאות ציוריות במיוחד.


סיורים קולינרים

ואם בסיורים עסקינן, אי אפשר שלא להזכיר את הסיורים הקולינרים המתקיימים בתל אביב, שכן העיר מציעה שפע של אוכל טוב ששווה לגלות. במסגרת הסיורים השונים תגלו סיפורים מרתקים על ההיסטוריה הקולינרית של העיר, השפים שבה והבסטיונרים הוותיקים, תוכלו לגלות את מטעמי שוק הכרמל, כרם התימנים או נווה צדק היפהפיה ולהתנסות במגוון רחב של סגנונות אוכל – ממסעדות שף, דרך מסעדות קונספט, מסעדות רומנטיות ואינספור וואריציות שמטרתן היא אחת: להכיר את תל אביב דרך הבטן.

סיורים מומלצים
ריכזנו עבורכם את כל הסיורים הכי שווים ומומלצים שלנו. תהנו!
מעוניינים ביום גיבוש? יום כיף משפחתי? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!
תנו לנו לעשות לכם חיים קלים! בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה שווה.
מאשר/ת קבלת דוא"ל
תודה על פנייתכם! נחזור אליכם בהקדם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
 
תודה שפניתם לזוזו תיירות!




מעוניינים בפעילות? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
ניתן להשאיר הודעה במוקד הטלפוני 02-5661441 או במייל [email protected]