zuzu תיירות | סיורי סגווי בירושלים הדרך המהנה לחוות את עיר

סגווי בירושלים - הדרך הכי מהנה לחוות את עיר הבירה!

סיורים בירושלים, סגווי בירושלים

סגווי בירושלים - הדרך הכי מהנה לחוות את עיר הבירה!

​זה ממש לא משנה אם אתם צעירים, צעירים בנפשכם, או אפילו מבוגרים רציניים, שמשתוקקים לשחזר ולהחזיר את תחושת הילדות של פעם, בה הייתם חסרי דאגות ושיחקתם במשך שעות רבות עם החברים. אם היו מגלים לכם שזה אפשרי, לא הייתם קופצים על המציאה?! האמת שזה לגמרי אפשרי! אפילו לשעתיים, לעשות את זה גם כגדולים והפעם לא ברכב, לא ברגל, אלא על המצאה ירוקה וידידותית לסביבה שמכילה רק שני גלגלים גדולים ומנוע שקט אחד.       
                          
בעברית קוראים לסגווי רכינוע וכל מי שכבר לקח חלק בסיור סגווי בירושלים, מעיד כי זו חוויה שאינה דומה לחוויות אחרות, היא מאתגרת - גם משום שירושלים בנויה עם עליות ומורדות ונדרש לשמור על שיווי המשקל, אך עם זאת, הכלי קל לתפעול ומהנה, במיוחד לכל מי שקצת הרפתקן בנשמתו.

סגווי בירושלים, של חברת זוזו, זה לא מה שחשבתם, אלא הרבה מעבר, מדובר בחוויה יוצאת דופן ,לא סתם ארוחה במסעדה או צפייה בהצגה. הפעם מפעילים את הגוף וגם מעניקים אוויר לנשמה. מדובר בבילוי מושלם עבור קהלי יעד מגוונים, מחברה' שעובדים יחד כגיבוש חוויתי, למשפחות שאוהבות לטייל, כטיול רומנטי לזוגות מאוהבים, או אלו שרוצים לשמור על הגחלת...

חברת זוזו, המפעילה את סיורי סגווי בירושלים , מציעה כמה מסלולים שתשמחו לבקר בהם וכל אחד יכול לבחור את מה שמעניין אותו: ממתחם טחנת הרוח, דרך משכנות שאננים ועד לסיור בעיר העתיקה. היתרון - הכל נעשה תוך תנועה מתמדת ויש לעיתים גם סוג של תחרות - מי רוכב בראש ומי נשרך עדיין מאחור..

ועכשיו שכבר סיפרנו לכם את כל הפרטים, כל מה שנותר הוא להזמין אתכם לשריין מקום בסיור, בזמן ובשעה שנוחה לכם. מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח לשרת אתכם בכיף ובעיקר להשאיר לכם טעם של עוד...

​02-5661441

סיורים מומלצים
ריכזנו עבורכם את כל הסיורים הכי שווים ומומלצים שלנו. תהנו!
מעוניינים ביום גיבוש? יום כיף משפחתי? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!
תנו לנו לעשות לכם חיים קלים! בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה שווה.
מאשר/ת קבלת דוא"ל
תודה על פנייתכם! נחזור אליכם בהקדם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
 
תודה שפניתם לזוזו תיירות!




מעוניינים בפעילות? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
ניתן להשאיר הודעה במוקד הטלפוני 02-5661441 או במייל [email protected]