ZUZU | סיורים בירושלים ותל אביב | טיפים ורעיונות לסיורים בירושלים
סיורים בירושלים, סגווי בירושלים,

בלוג

המלצות ורעיונות לימי כיף בירושלים ותל אביב

ריכזנו עבורכם טיפים, רעיונות והמלצות למימוש החוויה המושלמת!

סיורי טעימות בירושלים

חיפשתם יום מהנה במיוחד בדמות סיור טעימות בירושלים? אנו רוצים להמליץ לכם על סיורי טעימות איכותיים בעיר הבירה.
נשמח להמליץ לכם על שלושה סוגי סיורים לטעימות: בשוק מחנה יהודה, במאפיות בירושלים ובברים השונים בעיר. 

29-09-2020

סיור טעימות במחנה יהודה – בירת האוכל של ישראל

האם סיור טעימות במחנה יהודה מתאים כפעילות לגיבוש עובדים? היכן ניתן לקבל מידע בנוגע לסיור טעימות בשוק הירושלמי ביותר בעולם? כמה עולה סיור טעימות מודרך במחנה יהודה?
מחנה יהודה נחשב במעגלים רבים לבירת האוכל של ישראל והוא קיבל את התואר בזכות ולא בחסד. מחנה יהודה מכיל מגוון רחב של מסעדות בעלות שם עולמי ומנות אשר נחשבות לחוויות קולינריות ייחודיות. האווירה ברחוב כולו היא של התפתחות קולינרית וניתן לטעום את האוויר ברחוב ולהתמכר. במהלך סיור טעימות במחנה יהודה יתאפשר לך להכיר את המסעדות אשר נמצאות בו ולחוות את המנות שהן מציעות לצד הסברים על האזור בו השוק נמצא.

29-09-2020

סיור טעימות בירושלים – לקחת ביס מעיר הקודש ולא לדעת שובע

כיצד ניתן להירשם לסיור טעימות בירושלים? איזו חברה מספקת סיור טעימות מאורגן בירושלים? מה היא העלות של סיור טעימות בעיר?
ירושלים היא עיר בעלת היסטוריה ארוכת שנים, ערבוב של תרבויות ואווירה ייחודית אשר ניתן להבין רק בעת ביקור בעיר. מבחינה קולינרית, ירושלים מציעה למבקרים בה מגוון עצום של אפשרויות אשר יגרמו לך להבין אנשים אשר לא אוכלים בשביל לחיות אלא חיים בשביל לאכול. השתתפות בסיור טעימות איכותי בירושלים היא חוויה ייחודית ומהנה אשר תישאר איתך לשנים רבות.

29-09-2020

חדר בריחה בירושלים – אי אפשר לברוח מהכיף!

כיצד ניתן להזמין חלון זמן בחדר בריחה בירושלים? מה היא העלות של חדר בריחה בעיר הבירה? ולאיזה גודל של קבוצה מתאים הבילוי בחדר בריחה?
חדרי בריחה הם פעילות אדירה בה על המשתתפים לפתור חידות מחשבה ואתגרים - על מנת לסלול את דרכם החוצה לפני שהזמן ייגמר. חדרי הבריחה השונים מציגים סיפורי רקע וחידות ברמות שונות וניתן להתאים את חדר הבריחה לאופי, לגודל ולגיל של הקבוצה. חדר בריחה בירושלים יכול להיות פעילות שוברת שגרה אדירה עבור ילדים ומבוגרים. חשוב להזמין זמן בחדר בריחה מכיוון ומרבית חדרי הבריחה מלאים ולא ניתן להגיע ולשחק.

27-10-2020

למה כדאי לקבוע סיור בירושלים?

למה כדאי לקבוע סיור בירושלים עם המשפחה? מהם היתרונות של טיול מאורגן בעיר הבירה? ועל מה אסור לוותר במהלך טיול משפחתי? זוזו תיירות עושה לך סדר מהיר לפני סיור בעיר.

טיול משפחתי מוצלח נמדד באופן שבו הוא מאפשר צבירת חוויות משותפות. ה"בעיה" מתחילה כאשר לכל אחד ציפיות אחרות, כמו למשל בגלל הטעם האישי, תחומי העניין של ההורים או פשוט פערי הגיל.
במקרים כאלה, הפתרון הטוב ביותר הוא לבחור יעד אטרקטיבי המותאם למשפחה - ולהגיע אליו במסגרת סיור מאורגן ומסודר.

15-08-2023

יום גיבוש בירושלים

מחפשים יום גיבוש בירושלים? יש לנו ים הצעות, למרות שאין בירושלים אפילו חוף... :)
אם הנכם עובדים או המנהלים בארגון, במוסד ציבורי או במקום פרטי, יש לנו הצעה שתתקשו לוותר עליה - חוויה בלתי נשכחת, הכוללת הנאה ועניין, כזו שידברו עליה רבות גם כשתסתיים.                                         

15-08-2023

סיור בעיר העתיקה ירושלים – לחוות את ההיסטוריה

היכן ניתן להזמין סיור בעיר העתיקה ירושלים? מה היא העלות של סיור מודרך בעיר העתיקה ירושלים? למי מתאים סיור מודרך בעיר העתיקה ירושלים?
ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, המרכז הדתי של היהדות ואחד המקומות הקדושים בותר בעולם לשלוש הדתות המונותאיסטיות. במהלך סיור בעיר העתיקה ירושלים יתאפשר לך ללמוד על ההיסטוריה המרתקת, להיחשף לאוצרות אשר נשארו חבויים בין האבנים העתיקות ולהבין מדוע העיר הזו נמצאת במרכז תשומת הלב של העולם כבר אלפיים שנים.

29-09-2020

חדר בריחה בירושלים כפעילות קבוצתית מגבשת

מהם היתרונות של חדר בריחה וכיצד מתכננים פעילות קבוצתית בלתי נשכחת? האם יש משמעות למיקום הגיאוגרפי? ומה עושים כדי להתכונן לבילוי משותף בחדר בריחה?

27-10-2020

סיור בעיר העתיקה בירושלים

סיור בעיר העתיקה ירושלים – גיבוש מושלם למשפחות, חברים ומקומות עבודה
מהן הציפיות מימי גיבוש לעובדים שכוללים סיור בעיר העתיקה? מה הקשר בין סיור בעיר העתיקה בירושלים והעסק שלך? ומדוע כדאי לשלב סיור מודרך באתרים עם ערך היסטורי?

15-11-2022

זוזו תיירות - חברים בהיכל התהילה של TripAdvisor

חברים בהיכל התהילה של TripAdvisor
אנו מתרגשים ומתגאים להכריז כי זוזו תיירות הוכרה כחברה בהיכל התהילה היוקרתי של TripAdvisor - וכעת הינה חברת התיירות הראשונה בישראל שזכתה בפרס הנחשב. 

07-03-2020

מי הפך את תל אביב למי שהיא היום?

כשאנחנו פוסעים ברחובות תל אביב אנחנו בעיקר רואים את ההיפסטרים ונזכרים איך פעם אנחנו היינו צעירים ומעודכנים. אנחנו פוגשים את האימהות עם העגלות המעוצבות שנפגשות בגינה בבוקר ואת אלו שתמיד שואלים לגביהם "מה, הם לא עובדים?" כשהם מתיישבים בקפה השכונתי למשך שעות.

זוזו סגווי
30-09-2020

​סודות הקמח בטחינה מסורתית באבן ריחיים

היום כל שעלינו לעשות כדי ליהנות מלחם טרי הוא לגשת לסופרמרקט ולבחור את הלחם שאהבה נפשנו או את סוג הקמח האהוב עלינו. אך בעבר הדרך אל המאפה הבסיסי הזה הייתה סבוכה יותר. בואו לגלות את סודות הקמח כפי שהוא נטחן בעבר, על ידי טחינה מסורתית באבן ריחיים.

30-09-2020

ההיסטוריה של שכונת משכנות שאננים בירושלים

משכנות שאננים, הלוא היא השכונה היהודית הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות העיר ירושלים, שטומנת בחובה הרבה סודות וציוני דרך היסטוריים מרתקים. מ-1860 ועד היום, השכונה שומרת על הקסם והייחוד שלה.

30-09-2020
סיורים מומלצים
ריכזנו עבורכם את כל הסיורים הכי שווים ומומלצים שלנו. תהנו!
מעוניינים ביום גיבוש? יום כיף משפחתי? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!
תנו לנו לעשות לכם חיים קלים! בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה שווה.
מאשר/ת קבלת דוא"ל
תודה על פנייתכם! נחזור אליכם בהקדם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
 
תודה שפניתם לזוזו תיירות!




מעוניינים בפעילות? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
ניתן להשאיר הודעה במוקד הטלפוני 02-5661441 או במייל [email protected]