ימי גיבוש בירושלים (יום גיבוש עם סגווי, חדר בריחה ואופניים!) - זוזו תיירות

יום גיבוש בירושלים

סיורים בירושלים, סגווי בירושלים

יום גיבוש בירושלים

ימי גיבוש בירושלים - מגוון אפשרויות

לכל מי שחווה את עיר הבירה בעיקר בטקסים, או בימי מועד, מוזמן לגלות שגם בירושלים המאוחדת/העתיקה, קורים דברים חדשים, ובעיקר מרגשים. אצלנו ב-ZUZU מיטב המוחות ישבו יחד, כדי לתכנן מגוון פעילויות מאתגרות, שיגרמו לחושים שלכם להתעורר. ימי גיבוש בירושלים באיכות שלא הכרתם!

רוצים דוגמאות?! בבקשה

סיור אוכל בשוק מחנה יהודה - סיור אוכל בשוק מחנה יהודה - לא רק טעימות של מטעמים, אלא אפשרות גם לסדנת בישול שבסופה ארוחה טעימה מעשה ידכם להתפאר... הידעתם שמחנה יהודה הפך כבר למקום הכי לוהט בעיר, יש כאן מסעדות שף כמו 'המוציא' של אבי לוי ו'מחניודה' של אסף גרניט. בסיור בשעות החשיכה רואים איך הקסם קורה, והשוק ההומה הופך למסיבה אחת גדולה, בה כיף לשבת לצפות בנוף האנושי, עם אלכוהול משובח, בירה ופיצוחים. פרטים נוספים אודות הסיור


פארק בריחה מיוחד במינו - אידיאלי עבור מי שמעוניין להפעיל גם את הראש... הגינו ב-ZUZU  חוויה מאתגרת במיוחד: פארק הבריחה במשכנות שאננים, המצריך שילוב ידע אודות העיר וידע היסטורי, בכדי לפענח את חידת משה מונטיפיורי, הפילנטרופ הידוע שבנה את טחנת הרוח בבירה.

סיור בעיר העתיקה - סיור שנתפר במיוחד עבור מי שלא יכול בלי קניות... :) סיור בעיר העתיקה הוא חוויה מרתקת. מפגש עם תיירים, מקומיים וסוחרים מאירי פנים, המזמינים את הבאים לקנות, מביגוד ייחודי ועד כנאפה מתקתקה, כולל הסברים מהמדריך שלנו, אודות סוחרי השוק.


פעילויות במתחם טחנת הרוח - אנו מזמינים אתכם לטחנת הרוח בירושלים למגוון פעילויות מהנות במיוחד שמתאימות גם לימי גיבוש. סיור חוויתי במתחם טחנת הרוח עם המון חוויות בביקור אחד עשיר ומרתק, פארק בריחה ראשון מסוגו בירושלים, הכנפיים של הטחנה שחזרו לנוע באופן תדיר לראשונה מזה 130 שנה, בית הקפה הרומנטי של ירושלים עם נוף פנורמי לעיר העתיקה, מרכז מבקרים חדש, סרטון תיעודי על הטחנה, וסדנאות יין לאוהבי אויר הרים צלול עם יין.



פעילויות ואטרקציות בסטנדרט בינלאומי!

כל החוויות הללו ועוד אחרות, יכולות להתרחש במסגרת יום גיבוש בירושלים. כל מה שנדרש מכם הוא לבחור ואנו נתכנן ונתזמן. ממש לא נעים לנו להשוויץ, אבל אנו מזמינים אתכם בשמחה להיכנס ולבדוק באתר Tripadvisor, המדרג את אתרי התיירות. האתר מציין שהשגנו שיא במספר פרסי ההצטיינות הבינלאומיים, בזכות החוויה המדהימה שאנחנו מעניקים לאורחים שלנו, בכל יום מחדש, במשך 8 שנים ברציפות! לא תבואו?! ימי גיבוש בירושלים שהם חוויה!

סיורים בירושלים - רשימת כל הסיורים
לפרטים נוספים אנא צרו קשר

סיורים מומלצים
ריכזנו עבורכם את כל הסיורים הכי שווים ומומלצים שלנו. תהנו!
מעוניינים ביום גיבוש? יום כיף משפחתי? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!
תנו לנו לעשות לכם חיים קלים! בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה שווה.
מאשר/ת קבלת דוא"ל
תודה על פנייתכם! נחזור אליכם בהקדם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
 
תודה שפניתם לזוזו תיירות!




מעוניינים בפעילות? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
ניתן להשאיר הודעה במוקד הטלפוני 02-5661441 או במייל [email protected]